مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مياندوآب گفت: یک نوجوان 17 ساله در زرينه رود مياندوآب غرق شد.
کد خبر: ۷۶۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 20 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مولایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب اطلاع از طریق مردم مبنی بر غرق شدن یک نوجوان در رودخانه زرینه رود، ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی میاندوآب اتفاق افتاده بود، اعزام شدند و متاسفانه تلاش امدادگران برای نجات این نوجوان بی نتیجه ماند.

وی گفت: این نوجوان اهل روستای ممدل این شهرستان است که به همراه برادر خود در حال شنا بودند که به علت بی احتیاطی و عدم آشنایی به فن شنا دچار حادثه شدند و نیروهای امدادی توانستند برادر وی را که وضعیت وخیمی داشت از غرق شدن نجات داده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان عباسی انتقال دهند.

نادر افشارلو سرپرست هلال احمرمیاندوآب نیز گفت: عصر دیروز در زرینه رود محدوده روستاهای پارالار هم سه نفر خانم در آستانه غرق شدن بودند که به وسطه حضور دو نفر از امدادگران هلال احمر که همراه خانواده و برای گردش به این منطقه رفته بودند از غرق شدن نجات پیدا کردند.

وی در تشریح این حادثه گفت: یه نفر خانم که در حال تیوب سواری در زرینه روده بودند و به دلیل فشار زیاد آب به داخل رودخانه سقوط کردند و حضور اتفاقی امدادگران هلال احمر میاندوآب و یکی از نیروهای بازنشسته آتش نشانی در منطقه و کمک های مردمی عامل نجات این سه نفر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار