نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه باید تسهیلات لازم برای حضور نمازگزاران فراهم شود گفت: باید امکانات و بستر حضور مردم در نمازهای جمعه توسط مسوولان شهری و استانی فراهم شود و در این رابطه نیز، هر کسی می‌تواند در مورد خطبه‌های نمازجمعه، اظهارنظر کرده و پیشنهاد و حتی انتقاد کند.
کد خبر: ۷۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 18 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، توصیه‌های مهمی داشته‌اند و فرمودند، فقر و غنی در معنویت مردم مهم است، هر چند ثروت در دین مهم نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روایات مختلف از ائمه معصومین(ع) آمده است که فقر انسان را تا کفر می‌برد، بنابراین انتظار از مسوولان این است که جلسات شورای اداری برای آنها به عنوان اتاق جنگ محسوب شده و تمامی مدیران، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نباید مسئله ویژه‌خواری و ناعدالتی در جامعه برقرار باشد افزود: بنابراین نباید مچ‌گیری کرده بلکه باید جلوی تخلفات را به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در موضوع نماز جمعه تبلیغات خاصی انجام نشده است بیان کرد: در قرآن کریم تعبیر عجیبی در مورد نماز جمعه شده است و اینکه زمانی که اذان گفته شد، باید به سمت شرکت در نماز جمعه حرکت کرده و معامله نیز در زمان نماز جمعه حرام است.

قریشی با تاکید بر اینکه مسوولان استانی باید در نمازهای جماعت شرکت کنند گفت: در نماز جمعه ریاکاری جایز است تا دیگران نیز بر اهمیت آن واقف باشند.

وی در ادامه نیز با تاکید بر اینکه باید تسهیلات لازم برای حضور نمازگزاران فراهم شود اظهار کرد: باید امکانات و بستر حضور مردم در نمازهای جمعه توسط مسوولان شهری و استانی فراهم شود و در این رابطه نیز، هر کسی می‌تواند در مورد خطبه‌های نمازجمعه، اظهارنظر کرده و پیشنهاد و حتی انتقاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار