فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در دو عملیات جداگانه تعدادی قطعات لوازم یدکی خودرو و مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال در سطح استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۶۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 18 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مسعود خرم‌نیا  با اشاره به مهم‎ترین کشفیات انجام شده در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی مستقر در ایستگاه ایواوغلی خوی در حال انجام ماموریت مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در این محور به ظن حمل کالای قاچاق به یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت در مسیر خوی-مرند دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه این خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 675 قطعه لوازم یدکی و 783 ثوب البسه به همراه 6 جفت کفش قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش ریالی این کشفیات قاچاق ادامه داد: ارزش این کالاهای مکشوفه قاچاق طبق ارزیابی کارشناسان برابر با یک میلیارد و 700 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در این ارتباط دو دستگاه خودرو توقیف و به انبار انتقال داده شد، عنوان کرد: همچنین دو نفر متهم مرتبط با این پرونده دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شدند.

خرم‌نیا با اشاره به کشف سوخت‌های قاچاق در محور میاندوآب به تبریز عنوان کرد: ماموران پلیس در حال کنترل رفت و آمد خودروها در این محور یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 29 هزار لیتر مواد سوختی از نفت سفید کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این سوخت‌های قاچاق برابر با یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر نیز دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار