سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه گفت: تیم والیبال درنای ارومیه فصل آینده در سوپرلیگ تیم‌داری می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای حضور در لیگ دسته‌ یک ندارد.
کد خبر: ۷۶۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 17 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد وکیلی  با اشاره به حضورش به عنوان سرمربی تیم درنای ارومیه در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: این تیم با قدرت‌تر از فصل قبل در رقابت‌های سوپرلیگ کشور حاضر می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل ارومیه در زمینه ورزش والیبال عنوان کرد: هدف از تشکیل این تیم، معرفی ظرفیت‌ها و بازیکنان جوان و آینده‌داری است که در آینده نه چندان دور از شهر ارومیه در تیم‌های بزرگی به ویژه تیم ملی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وکیلی خاطرنشان کرد: در فصل جدید تعداد قابل توجهی از بازیکنان درنا همان بازیکنان فصل قبل هستند و در این میان به دنبال جذب عبدالرضا علیزاده اسطوره تکرارنشدنی والیبال هستیم و طبق مذاکرات اولیه‌ای که با ایشان شده امیدواریم به زودی به فهرست بازیکنان درنا افزوده شوند.

وی با اشاره به اینکه ورزش اول ارومیه والیبال بوده و در این زمینه در مقایسه با سایر شهرهای کشور بی‌رقیب است گفت: بخشی از بازیکنان درنا از طریق آکادمی‌های والیبال و به صورت استعدادیابی جذب می‌شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عنوان کرد: ضروری است همواره چند تیم جوان، در کنار تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر حضور داشته باشند و بازیکنان این تیم‌ها به عنوان جانشین بازیکنان حرفه‌ای تربیت شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات جهانی جوانان والیبال در بحرین و نوجوانان اواخر مردادماه در تونس برگزار می‌شود تاکید کرد: در تیم ملی جوانان در این مسابقات، سه بازیکن از باشگاه درنا و در تیم ملی نوجوانان 10 بازیکن از تیم درنای ارومیه حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار