مصطفوی معاون سیاسی ، امنیتی استاندار آذربایجان غربی در خوی گفت : در آینده نزدیک پارلمان زنان استان در ارومیه افتتاح می شود .
کد خبر: ۷۶۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ 16 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی علی مصطفوی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی فعالین سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری بعداز ابراز تشکر از مردم همیشه در صحنه خوی که در همه صحنه های سیاسی ، اجتماعی حضور گرم و پرشور دارند گفت : استقبال مردم خوی از رئیس جمهور نقطه عطفی در تاریخ سیاسی خوی می باشد و رئیس جمهور و هیئت دولت همیشه از استقبال مردم خوی به نیکی یاد می کنند .
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی بابیان اینکه در آینده نزدیک پارلمان زنان استان در ارومیه افتتاح میشودافزود:در این پارلمان زنان شاخص و فرهیخته شهرستانها حضور خواهند داشت .

مصطفوی در ادامه سخنان خود گفت :
امسال دوماموریت ویژه برعهده داریم که ،یکی تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید است که مقام معظم رهبری شعار رونق تولید را به عنوان نام سال ۹۸ انتخاب نموده است .
وی افزود : علی رغم تمام مشکلاتی که دشمنان برعلیه کشور ما ایجاد کرده اند ولی ما تلاشهای زیادی را در راه تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید انجام داده ایم .
وی ادامه داد: مردم به خوبی آگاهی دارند که استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در طول ۴۰ سال اخیر شیطنت های زیادی از جمله: تحریک گروه های مخالف و ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب ، تحمیل ۸ سال جنگ ، به راه اندازی گروه های تروریستی و بمب گذار که تعداد زیادی از شخصیت های بالای نظام ما را به شهادت رساندند برعلیه ما انجام داده اند که آنهادر همه آن کارهای شیطانی شکست خوردند.
وی تصریح کرد:امروز استکبار ودرراس آنها آمریکا ، با تحریم های اقتصادی قصد نا امید کردن مردم از نظام و دولت هستند و می خواهند میان مردم و نظام فاصله بیندازند واما مردم ما خوب می دانند همه این کارها نقشه شیطانی آمریکا است و با همدلی مردم و مسئولین نقشه تحریم اقتصادی هم شکست خواهد خورد .
مصطفوی دربخشی از سخنان خود به نرخ بیکاری در آذربایجان غربی اشاره کرد، گفت : طبق اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در آذربایجان غربی ۴ در صد کاهش داشته است.
و ی ادامه داد : بنا به گفته فرماندار خوی ،
شهرستان خوی در همه زمینه های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و هنری پیشرو بوده و مرحله بالندگی خودرا سپری می کند. و
امسال طرح های زیادی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که این نشان دهنده این است که فعالیت های عمرانی نه تنها تعطیل نشده ، بلکه با قدرت هرچه بیشتر رو به پیشرفت می رود .

مصطفوی در ادامه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار می شود اشاره کرد، گفت: یکی دیگر از مأموریت های ویژه ما در مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی می باشد و در این زمینه؛ مشارکت حداکثری مردم، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی مجریان انتخابات بعنوان چهار اصل اساسی سرلوحه مسئولان برگزاری انتخابات در استان می باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداگفت : همه تشکل های سیاسی ، اجتماعی مردم نهاد مرامنامه و اساسنامه قانونی دارند و به فعالیت های قانونی خود عمل می کنند .

وی همچنین در ارتباط با رسانه ها اظهارداشت : خبرنگاران و رسانه ها چشم و گوش دولت و نظام هستند و باید مشکلات مردم را منعکس سازند .
مصطفوی خاطر نشان کرد : رسانه ها حق دارند از مسئولین انتقاد سازنده داشته باشند .
معاون استاندار در پایان به ظرفیت های بالای صنایع دستی و محصولات فرهنگی خوی اشاره کرد، گفت : با مسئولین اداره ارشاد ، میراث فرهنگی و فرمانداری هماهنگی های لازم به عمل می آید تا در مرز رازی محل مناسبی جهت عرضه صنایع دستی و محصولات فرهنگی خوی به گردشگران در نظرگرفته شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار