دبیر مرحله استانی چهلمین و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران در ارومیه را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 16 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حافظ ابراهیمی ، با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران که شب گذشته به پایان رسید اظهار کرد: در رشته اذان، بابک اشرافی از تکاب، علی گلابی از ارومیه و مهدی اسمعیل زاده از سلماس اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق پس از اینکه هفت متسابق به سبب امتیازات نزدیک به هم و رقابت تنگاتنگ به مرحله نهایی رسیدند، محمد محمدی، مرتضی سلیمانی و سجاد علی پور به ترتیب به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

دبیر مرحله استانی چهلمین و دومین دوره مسابقات قرآن کریم  گفت: در رشته ترتیل محمدرضا فتوحی از ارومیه با کسب بیشترین امتیاز به رتبه نخست دست یافت و امان الله قره‌خانی از شوط و شهروز رحیمی از ارومیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار کرد: در رشته حفظ 5 جزء دو تن از متسابقین از جمله یاسر صحرایی و امید قاسمی هر دو از ارومیه، حد نصاب امتیاز نمرات را برای راهیابی به مسابقات کشوری کسب کردند.

ابراهیمی به رقابت متسابقین در رشته حفظ 10 جزء اشاره کرده و بیان کرد: در این رشته نیز علی نوری از ارومیه، سیدجواد حسن‌پور از چایپاره و پیمان شیری از تکاب به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: در حفظ 20 جزء نیز حافظان سردشتی به نام‌های محسن حسین‌خواه و قادر امین پور اول و دوم شدند.

دبیر مرحله استانی چهلمین و دومین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: در حفظ کل قرآن کریم، سینا طلایی از سلماس بیشترین امتیاز را از داوران کسب کرد و اول شد و متسابقین ارومیه‌ای به نام‌های علیرضا عیوضی و عبدالقادر میرزایی دوم و سوم شدند.

وی اظهار کرد: شب گذشته متسابقین رشته دعاخوانی نیز مشخص شدند و ابراهیم خلیل اکبرزاده از چایپاره، حافظ علیزاده از شوط و داوود مهدوی از شاهین‌دژ به ترتیب بیشترین حدنصاب امتیازات را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار