مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: از یک میلیون و 247 هزار و 960 مشترک برق در آذربایجان‌غربی تاکنون 845 هزار و 794 نفر شماره همراه خود را برای حذف قبض کاغذی ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۶۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 15 July 2019

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی اکبر حسن‌بگلو ، با اشاره به طرح حذف قبض برق کاغذی که به زودی در سراسر کشور اجرا می‌شود اظهار کرد: از یک میلیون و 247 هزار و 960 مشترک برق در آذربایجان‌غربی تاکنون 845 هزار و 794 نفر شماره همراه خود را برای این موضوع ثبت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حذف قبض کاغذی از چند روش انجام می‌گیرد، یکی اینکه کد اشتراک خود را از طریق سامانه پیامکی10000441121 وارد کرده و یا مشترکان به سایت شرکت و یا به واحدهای شرکتی اداره برق مراجعه کنند تا به صورت پیامکی از میزان مصرف برق خود آگاه شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این طرح در ابتدا از شهرها آغاز و سپس در روستاها نیز اجرا می‌شود گفت: حذف قبض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست انجام شده و از هم استانی‌ها انتظار می‌رود تا نسبت به حفظ محیط زیست حساس بوده و به صورت خودجوش در این طرح ملی مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی ادارات برق استان موظف هستند تا پیش از ارائه هر گونه خدمت به مراجعان نسبت به ثبت اخذ و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه قبوض برق کاغذی به زودی حذف خواهد شد، از مشترکین برق استان خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ارتباط با مزایای اجرای این طرح اظهار کرد: بی شک این کار سبب کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهره‌وری و حفظ محیط زیست شده و با اجرای این طرح سالانه مبلغ 9 هزار و 187میلیون ریال از بابت چاپ قبض و کاغذ و مبلغ 34 هزار و 224 میلیون ریال از بابت توزیع قبض و در مجموع مبلغ 43 هزار و 411 میلیون ریال در هزینه‌های شرکت توزیع نیروی برق صرفه‌جویی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار