رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه قطعا در فصل آینده در لیگ برتر حضور دارد و امسال بر خلاف سال گذشته که مشکلاتی پیش آمد، تیمی در حد و اندازه قهرمانی بسته می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 14 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان شهری اظهار کرد: امسال 170 متکدی از سطح شهر ارومیه جمع آوری شده که از مجموع آنها، 133 نفر بزرگسال، 27 نفر زیر 18 سال و 10 نفر نیز زیر 10 سال بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این رقم در سال گذشته بالغ بر 508 متکدی بود که 17 نفر از این تعداد به کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک نفر برای اشتغال به اداره کار، 78 نفر به بهزیستی، 109 نفر به کمپ ترک اعتیاد و چهار نفر به مرکز بهداشت معرفی شدند.

این عضو شورای شهر ارومیه افزود: همچنین از 246 نفر تعهد کتبی اخذ شد و 10 نفر نیز که مسافر بودند به شهر خود راهی شدند.

وی با تاکید بر اینکه متصدی اصلی جمع‌آوری متکدیان وزارت کشور و به تبع آن فرمانداری ها هستند گفت: متاسفانه این نهادها عملکرد مطلوبی در این زمینه ندارند و بار اصلی کار در شرایط کنونی بر عهده شهرداری و شورای شهر است.

خلیل‌پور در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام تابستان به تشریح برنامه‌های فرهنگ‌سراهای شهرداری پرداخت و گفت: از بین 10 فرهنگ‌سرای موجود در ارومیه، خدمات مختلفی برای سنین مختلف با هزینه‌های مناسب ارائه می‌شود و آحاد مختلف مردم با مراجعه به این مراکز می‌توانند در کلاس ها و دوره‌های مختلف شرکت کرده و مهارت های مختلف در زمینه‌های متفاوت کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور افرادی غیرمتخصص با رشته‌های تحصیلی غیرمرتبط در فرهنگ‌سراهای شهرداری ارومیه عملکرد آن‌ها را در مواردی با ضعف همراه کرده‌ است گفت: به زودی تحولی در حوزه نیروهای انسانی این مراکز فرهنگی ایجاد و برخی خدمات شهری به مجموع خدمات آن‌ها افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری ارومیه در فصل آینده لیگ برتر والیبال کشور گفت: شهرداری ارومیه قطعا در فصل آینده در لیگ برتر حضور دارد و امسال بر خلاف سال گذشته که مشکلاتی پیش آمد، تیمی در حد و اندازه قهرمانی بسته می‌شود.

وی در پایان اذعان کرد: در حدود 15 میلیارد تومان بودجه برای باشگاه شهرداری ارومیه مصوب شده است که از این مبلغ، سه میلیارد برای مسابقات جام ملت ها صرف و 12 میلیارد نیز صرف تمام فعالیت های ورزشی این باشگاه در سال جاری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار