رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با بیان اینکه در بازار لوازم‌یدکی، روغن و لاستیک محصولات تقلبی و تاریخ گذشته وجود دارد، گفت: با عرضه لاستیک از سوی وزارت صنعت و اتحادیه فروشندگان لاستیک در قالب یک برنامه مدون، قیمت لاستیک در بازار کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۶۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 13 July 2019

علی انصافی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با شرایط رانندگان حمل‌ونقل درون‌شهری گفت: با وجود آنکه روغن موتورهای مصرفی صنف بنگاه‌های مسافربری ایرانی است اما، قیمت تمام شده این محصولات برای مصرف داخلی بسیار قابل توجه است.

رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با بیان اینکه قیمت روغن موتور رشد قابل توجهی داشته است، گفت: با رشد عرضه روغن‌های تقلبی در بازار، انتخاب و مصرف روغن موتور بسیار سخت شده است.

وی بیان کرد: ورود کالاهای تقلبی تنها مختص بازار روغن نیست و بازار لوازم‌یدکی و لاستیک نیز درگیر قطعات تقلبی شده و لاستیک تاریخ گذشته در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک‌های سایز بزرگ را با نظارت و بازرسی اتحادیه در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهد و در سایزهای کوچک نیز با برنامه‌های این وزارتخانه و اتحادیه فروشندگان لاستیک، قیمت لاستیک به شدت در بازار کاهش یافته است.

انصافی تأکید کرد: در زمینه عرضه و مصرف روغن موتور اگر سهمیه قابل توجهی در اختیار اتحادیه‌ها برای عرضه به مصرف‌کننده نهایی در نظر گرفته شود، خروجی مناسبی خواهد داشت که البته این اقدام نیاز به نظارت و بازرسی دقیق دارد.

وی در رابطه با آینده این پیشنهاد تأکید کرد: پیشنهاد عرضه روغن موتور سهمیه‌بندی شده برای ماشین‌های عمومی ارائه شده اما تا به امروز پاسخی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار