نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مدیران و مسوولان باید حساسیت بیشتری در کارهای خود داشته و از همه استعداد و امکانات خود را در مسیر پیشرفت کشور به کار گرفته و برای آینده و آخرت خود گام موثری داشته باشند تا موفقیت بیشتری به دست آوردند.
کد خبر: ۷۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 11 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دفتر امام جمعه ارومیه، برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات«محسن شکرنیا» اظهار کرد: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مدیری لایق و بسیار جدی در کارهای خود بود و مراسمات با پیگیری ایشان در استان بسیار عالی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه«طاهر بخشایی» امتحان خود را در عرصه مختلف کاری پس داده است و لایق ریاست چنین کاری است، افزود: امیدواریم که خداوند به ایشان توفیقات روزافزون داده و با تلاش سعی در شاهد حرکات پرشتاب دیگری باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به این نهاد تاکید فراونی داشتند،  بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگاران دوران رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز همین روند و همین سنت را پیش بردند.

وی تصریح کرد: کشور ما بر اساس منویات رهبری شرایط های سختی را پشت سر گذاشته و مردم ایران نیز همواره با صلابت در صحنه حضور داشته‌ و موجب عقب‌نشینی دشمن شده‌اند و در این بین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده است و امروز کشور در بالاترین سطح از انسجام خود قرار دارد.

قریشی در ادامه تصریح کرد: مدیران و مسوولان باید حساسیت بیشتری در کارهای خود داشته و همه استعداد و امکانات خود را در مسیر پیشرفت کشور به کار گیرند و برای آینده و آخرت خود گام موثری داشته تا موفقیت بیشتری به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز طی مراسمی در دفتر  امام جمعه ارومیه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری، برگزار شد از زحمات محسن شکرنیا قدرانی شده و طاهر بخشایی به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار