مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات فوتسال بین سازمان های مردم نهاد برگزار آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 10 July 2019

آغاز برگزاری انتخابات دومین مجمع سمن‌های جوانان در کشور از ۱۵ شهریورماه
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سالک در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: مسابقات فوتسال بین سازمان های مردم نهاد با حضور ۱۷ استان در سالن قاضی طباطبایی برگزار می شود.

وی افزود: در کنار این مسابقات کارگاه های اهمیت جایگاه سازمان های مردم نهاد، اخلاق و منش پهلوانی، اشتغال زایی و کار آفرینی و رونق تولید نیز برگزار می شود.

سالک در خصوص این مسابقات تاکید کرد: این مسابقات سبب افزایش وحدت و همدلی سازمان مردم نهاد و ارتباط میان سازمان های مردم نهاد کشور می شود و سبب همزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات میان سازمان مردم نهاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات تلفیقی از عملکرد های سازمان های مردم نهاد و مسابقات ورزشی بوده و این رویداد سر آغازی برای المپیاد سازمان های مردم نهاد است و در جریان این مسابقات فراخوان ثبت نامه دومین دوره مجمع جوانان در این مسابقات اعللام می شود.

سالک تاکید کرد: سال ۹۸ سال ارتقا کیفیت سازمان های مردم نهاد بوده و سازمان های مردم نهاد رتبه بندی می شوند.

وی در خصوص سازمان های مردم نهاد تصریح کرد : ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور و ۸۰ سازمان در سطح استان وجود دارندکه در ضمینه های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی مذهبی و علمی پژوهشی فعالیت می کنند که مهم ترین ضمینه فعالیت در ضمینه اجتماعی است.

سالک افزود: سال گذشته در ضمینه کار آفرینی ۵ میلیارد تومان به منظور توانمند سازی سازمان های مردم نهاد تخصیص یافته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار