مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر لزوم ارائه قبوض الکترونیکی به مشترکین صنعت برق، امکان ارائه صورتحساب برق مصرفی به کلیه مشترکین بصورت الکترونیکی فراهم می شود.
کد خبر: ۷۶۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 09 July 2019

در راستای حذف قبوض کاغذی برق، طرح قبض سبز اجرا می شود.
به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر لزوم ارائه قبوض الکترونیکی به مشترکین صنعت برق، امکان ارائه صورتحساب برق مصرفی به کلیه مشترکین بصورت الکترونیکی فراهم می شود.
اکبر حسن بکلو افزود: در این راستا به منظور پیاده سازی صحیح و جامع طرح قبض سبز و حصول اطمینان از ارائه صورتحساب الکترونیکی بصورت صحیح و به موقع و یکپارچه در کشور، سامانه متمرکز ارائه قبوض الکترونیکی توسط شرکت توانیر راه اندازی خواهد شد.
وی با اعلام اینکه قبوض برق کاغذی از اول مرداد ماه حذف خواهد شد، از مشترکین برق استان خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ارتباط با مزایای اجرای این طرح به کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهره وری، حفظ محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح سالانه مبلغ 9187 میلیون ریال از بابت چاپ قبض و کاغذ و مبلغ 34224 میلیون ریال از بابت توزیع قبض و جمعاً مبلغ 43411 میلیون ریال در هزینه های این شرکت صرفه جویی خواهد شد.
حسن بکلو افزود: از تعداد 1247960 مشترک برق در سطح استان، تعداد 845794 مشترک نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام نموده اند که انتظار می رود در فرصت باقی مانده بقیه مشترکین نیز نسبت به ثبت تلفن همراه خود اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
کاش زودتر این کار صورت میپذیرفت تا این همه هزینه کاغذ و... ببیت المال وارد نشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار