از استارت آپ عکستیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی رونمایی شد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ 09 July 2019

رونمایی از استارت آپ عکستیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی روز دوشنبه مورخه 17/4/98 طی مراسمی با حضور دکتر بروجردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ، مدیران ستادی، استانی و مدیران روابط عمومی مراکز آموزشی این دانشگاه از پروژه استارت آپ عکستیک در محل سازمان مرکزی دانشگاه رونمایی شد.

دکتر بروجردی معاون پژوهشی این دانشگاه طی سخنانی در خصوص زیست بوم استارت آپ ها در جوامع زودپذیرنده و دیر باور گفت: هر قدر جوامع توسعه یافته تر باشند فرهنگ نوآوری و استارت آپ قوی تر خواهد بود و افزود خوشبختانه جامعه پویای امروزی به مدد جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهها این فرهنگ نوآوری را به باور ملی ما نزدیک کرده اند.

وی با تاکید به حمایتهای جدی دانشگاه جامع علمی کاربردی از استارت آپ ها گفت : رویکرد کلی و جدی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال رونق تولید کمکهای مادی و معنوی به این استارت آپ و مراکز نو آوری است.

وی در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از استارت آپ عکستیک اظهار داشت: در جامعه پرشتاب و مضطرب امروزی عکس می تواند با ثبت لحظات خوش تا حدود زیادی این اضطراب را کم کند.

گفتنی است استارت آپ عکستیک که با هدف توسعه اقتصاد عکس در ایران به همت شرکت تعاونی کارکنان، مدرسان، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشکده خبر و شتاب دهنده استارتک راه اندازی شده است با برگزاری مسابقات و چالش‌های عکس هفته، آموزش، فرصتهای شغلی و برگزاری رویدادها و آخرین اخبار و اطلاعات هنر صنعت عکاسی، جامعه عکاسی کشور و سایر علاقمندان را گرد هم آورده است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرسwww.AksTiK.com اقدام به بازدید و عضویت در عکستیک نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار