سرپرست فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه هیچ توهینی به بازیکنان در فرودگاه شیکاگو صورت نگرفته است، گفت: به رسانه‌ها نگفتم که هیچی بی احترامی صورت نگرفته است بلکه گفته ام هیچ توهینی به آنان نشده است و فقط تأخیر ۴ ساعته رخ داده است ولی آمریکایی‌ها با احترام فراوان با بازیکنان رفتار کردند.
کد خبر: ۷۶۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 09 July 2019

افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال در ۲۵ تیر گفت: ابلاغیه‌ی نام نویسی باید از سوی وزارت ورزش و شخص آقای اسبقیان (مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها) برای ما بیاید و ما آن دستورات را اجرا کنیم و درست است که ما مدیر این کار هستیم ولی تصمیم گیرنده انتخابات من نیستم. قطعاً بعد از ابلاغ نام نویسی را شروع خواهیم کرد.

او درباره جزئیات معطلی ملی پوشان تیم ملی والیبال در فرودگاه شیکاگو گفت: از بازیکنان تیم ملی فقط سوال‌های معمولی پرسیده اند و آن‌ها فرم‌هایی را پرکرده اند که این موضوع باعث تأخیر ۴ ساعته شده است و اتفاق خاص دیگری روی نداد.

داوری ادامه داد: به دلیل حفظ عزت و کرامت جمهوری اسلامی من قطعاً از حضور در آمریکا به عنوان نماینده ی ایران انصراف داده و با این کار اعتراض خودم را بابت رفتار میزبان نشان می‌دهم.

وی گفت: حتی پیش بینی کرده بودیم که این اتفاق پیش بیاید برای همین از خیلی وقت پیش دنبال ویزای بازیکنان بودیم که خدا را شکر مشکل ویزا حل شد. برای این تأخیر در فرودگاه میزبان نیز نامه‌ای به آمریکایی‌ها زدیم و بابت اینکه از ایرانی‌ها انگشت نگاری نکرده اند تشکر کردیم ولی از تأخیر در پذیرش آنان گلایه کرده ایم.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌های آمریکا بر روی جایزه‌های دلاری بازیکنان تأثیر گذار است، گفت: برای دریافت جایزه دلاری پیش بینی‌های خود را کرده ایم و از حساب‌های ارزی که در سوئیس وجود دارد می‌توان از آن استفاده کرد. وقتی به اجلاس فدراسیون جهانی در لوزان رفته بودم بعد از مذاکرات با مسئولان فدراسیون جهانی، از سوی آن‌ها به عنوان نماینده عقد قرار داد با صدا و سیما انتخاب شدم. پول حق پخش که معادل ۳۰۰ هزار دلار به ازای هر بازی است باید از سوی فدراسیون ما به فدراسیون جهانی پرداخت شود که من نماینده فدراسیون جهانی والیبال در ایران هستم و پول پخش تلویزیونی به حساب ما در لوزان سوئیس می‌آید و می‌توان از این مقادیر پول‌ها و پاداش‌ها را کسر کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار