مدیر توزیع برق باهنر ارومیه: رسانه ها بازوان اجرایی ومنبع کیفی ساز رسالت های صنعت برق کشور هستند
کد خبر: ۷۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 08 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیر توزیع برق باهنر ارومیه گفت: چكيده رسانه ها در دوران كنوني بخشي لاینفک زندگي فردی و اجتماعی جامعه ی هدف می باشد و این افراد در دنياي اطلاعاتي و ارتباطي امروز، بخش عظيم فرهنگ، ارزش ها و هنجارهاي جامعه خود و ديگر ممالک را از رسانه ها دريافت مي كنند ادامه داد: رسانه ها بازوان اجرایی و منبع کیفی ساز رسالت های صنعت برق کشور هستند
به گزارش اختصاصی خبرنگار کاروکارگر، سجاد حیدر زاده با اشاره به نقش ذاتی بنگاه های خبری ودستگاه های اطلاع رسانی در زمینه ی فرهنگ مصرف بهینه برق گفت: رسانه ها با عنایت به تولید محتواي فرهنگي و انتقال ارزش ها و هنجارها، نهادینه کردن صحيح الگوي استاندارد مصرف برق و همچنین ارتقاي دامنه وعرصه ی آگاهي های عمومي و ارائه آموزش به مصرف كنندگان حامل های انرژی متناسب با الگوی سبك زندگي مناسب و نیزسياستگذاري بهينه ميان خود (رسانه) و دولت در جهت نيل به الگوي مصرف نقش ارزشمند و بی بدیلی ایفا می کنند
وی تصریح کرد: تعدادی از مشترکین صنعتی،اداری و عمومی شهرستان ارومیه در باب پشتیبانی از طرح کاهش پیک بار تابستان سال مسبوق نهایت همیاری را با مدیریت توزیع برق باهنر مبذول کردند که از جمله ی آن ها می توان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، اداره کل کمیته امداد امام خمینی، شرکت گچ بسته بندی،کارخانه سیمان سفید ارومیه، اداره پست، اداره کل صنعت، معدن وتجارت و...اشاره کرد، ادامه داد: بر مبنای عملکرد موفقیت آمیز ادارات و واحد های تجاری و صنعتی در گذر از پیک بار تابستان، طرح های تشویقی و بسته های حمایتی جهت تحسین اقداماتشان در نظر گرفتیم
مدیر توزیع برق باهنر ارومیه اذعان کرد: هدف از مديريت مصرف برق، تعديل در مصرف انرژی می باشد و پایبندی به اجرای این طرح، ارزش افزوده های قابل دفاع و تحسین برانگیزی را نصیب جامعه خواهد کرد ،افزود: در صورت تعدیل مصرف انرژی نه تنها ميزان توليد در صنايع كاهش نمی یابد ، بلكه صنایع با افزايش بهره وری وراندمان تولید توامان خواهد بود ومضافا آنکه مشتركان وافراد تحت الشمول خدمات شرکت برق در صورت مراعات فرهنگ مصرف نيز به ازای برق مصرفی هزينه كمتری را خواهند پرداخت
حیدر زاده در بخش دیگری از سخنان خود ،به ارائه استراتژی ها و تاکتیک های شرکت توزیع برق باهنر در زمینه ی مدیریت مصرف در ساعات پیک بار فصل تابستان در حوزه ی درون نهادی و برون سازمانی پرداخت و گفت: شرکت توزیع برق باهنر ارومیه با التفات به رسالت ها و ماموریت های محول شده اهتمام مضاعف و مساعی مجدانه ای در زمینه ی ایجاد انگیزه و ارائه مشوق های لازم در سلول های مدیریتی و پرسنلی سازمان جهت گذر موفقیت آمیز از پیک بار مصرف برق و پشتیبانی از طرح فرهنگ مصرف بهینه داشته است و در این راستا به نسبت سهم سازمانی در اجرای طرح صدرالاشاره، توفیقات رضایت بخشی را در تراز نامه عملکردمان ثبت کرده است اضافه کرد: مهم ترین ماموریت ما در حوزه ی برون سازمانی برای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق،انعقاد تفاهم نامه با اداره جات ،سازمان های صنعتی و بخش های تجاری و صنعتی بود که در این راستا با بخش های صنایع و اداره جات به ترتیب 23 و 57 تفاهم نامه و با حوزه های تجاری ،سردخانه و کشاورزی به ترتیب 23و54و 234 قرارداد منعقد کرده ایم
وی در خاتمه ی سخنان خود ضمن اشاره به اجرای طرح راستی سنجی مدیریت مصرف برق در سلول های اداری و بخش های صنعتی و تجاری، گریزی به تعداد کل پرسنل های سازمان متبوع شان زد و عنوان کرد: مدیریت توزیع برق باهنر به عنوان ناظر و مجری سیاست های ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طرحی را در باب راستی سنجی مدیریت مصرف برق در ادارات و بخش های صنعتی و تجاری با بازدید ونظارت از آن ها به صورت راندومی و بدون اطلاع وهماهنگی قبلی به عمل آورده است.
مدیریت توزیع برق باهنر افزود: کارشناسان فنی وبازرسان بخش مدیریت مصرف برق شرکت،تاکنون از 40 درصد سازمان ها و بخش های صنعتی و تجاری که تفاهم نامه همکاری با آن ها داشته ایم ،بازدید و نظارت میدانی و فنی به عمل آورده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار