ولیزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : بیش از ۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سه ماهه اول سال جاری در شرکت آب و فاضلاب خوی اجرا شده است .
کد خبر: ۷۶۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 08 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای مشترکان نیاز به اصلاح ، نوسازی و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی با لوازم و تجهیزات جدید و بروز است.
ولیزاده اضافه نمود : با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی بیش از ۲ هزار و ۵۳ متر عملیات توسعه و اصلاح شبکه آب در سه ماهه اول سالجاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی اصلاح و نوسازی شبکه های آب رسانی را نقش تعیین کننده‌ای در کاهش پرت آب عنوان کرد و گفت : برهمین اساس اصلاح شبکه های فرسوده توزیع آب شهرهای شرکت از الویت های این شرکت است.
وی با بیان اینکه در سنوات گذشته اصلاح آبرسانی جزو الویتهای اصلی شرکت بوده گفت بیش از ۹۰ درصد شبکه آبرسانی شهرهای تابعه انجام گرفته و فقط در شهر خوی به دلیل بالا بودن طول شبکه بطور مستمر سالیانه اصلاح صورت میگیرد که اصلاح شبکه آبرسانی نسبت به سایر شرکت کمتر انجام گرفته است .
ولیزاده افزود : برای اصلاح و نوسازی هر کیلومتر اجرای شبکه های آبرسانی اعتبارات زیادی لازم دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در پایان سخنان خود اظهار داشت : با اجراء و بهره برداری از این طرح بخش قابل توجهی از شبکه و خطوط آبرسانی شرکت بروز و مطابق استانداردهای لازم خواهد بود و کل این عملیات اعم از خرید لوله و تجهیزات و همچنین اجرای پروژه با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی و داخلی تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار