سرپرست اداره کل فرهنگی ـ اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری ۱۹ تجمع خانوادگی هفته عفاف و حجاب در سطح استان خبر داد و گفت: این تجمع در ارومیه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۹ عصر در پارک ائللرباغی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 07 July 2019

۱۹ تجمع خانوادگی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی طباطبایی، سرپرست اداره کل فرهنگی - اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۶ تیر ماه، در سومین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که در دو محور عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برگزار شد، گفت: ۱۹ تجمع خانوادگی هفته عفاف و حجاب در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گردهمایی و تجمع همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای نهادینه کردن حجاب اسلامی در جامعه و حمایت از فریضه حجاب و عفاف برگزار می‌شود که در ارومیه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۹ عصر در پارک ائللرباغی برگزار خواهد شد. 

نگاه به فریضه عفاف و حجاب تنها مختص زنان نباشد

پریسا علیلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌ریزی و ترویج عفاف و حجاب از برنامه‌های ذاتی این اداره کل به‌حساب می‌آید، گفت: نگاه به فریضه عفاف و حجاب نباید تنها مختص زنان باشد و باید به‌صورت کلی و برای خانواده‌ها در نظر گرفته و برنامه‌ریزی به‌صورت واقع‌بینانه و به دور از افراط و تفریط صورت گیرد.

علیلو با بیان اینکه باید به دنبال ارائه پوشش های اسلامی و برندسازی در این خصوص باشیم، افزود: ذات انسان به دنبال زیبایی و انتخاب زیباترین‌هاست، لذا باید در این خصوص و برای ارائه طرح‌های پوششی و اسلامی کارآفرینان و زنان فعال در زمینه طراحی، پوشش‌های اسلامی شناسایی، تقویت و حمایت شوند.

لازم به ذکر است، بررسی و هماهنگی دستورالعمل اجرایی براساس عناوین هفته عفاف و حجاب و انجام هماهنگی و تسهیل برگزاری اجتماع بزرگ و مردمی میراث ایرانی، گرایش جهانی به‌صورت همزمان و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی دو موضوع مورد بحث در این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه، برنامه‌های اجرایی هفته عفاف و حجاب اعلام و درخصوص هرچه‌بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار