نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: پس از گذشت 32 سال از دفاع مقدس، سربازان اسلام و انقلاب برای دفاع از آرمان های شهیدان مقابل دشمنان شجاعانه ایستاده‌اند.
کد خبر: ۷۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 04 July 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی امروز در مراسم تشییع شهدای چالدران اظهار کرد: پس از گذشت 32 سال از دفاع مقدس، سربازان اسلام و انقلاب برای دفاع از آرمان های شهیدان مقابل دشمنان شجاعانه ایستاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: رزمندگان این خاک و مرز و بوم بی نام و نشان برای حفظ از آرمان های انقلاب جانانه دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران بر نصرت الهی باور داشته و امروز پس از 40 سال از انقلاب به هیچ کسی جز خداوند وابسته نیستند که این به برکت خون شهدا و دفاع مقدس است.

سرایی اظهار کرد: پیام شهدا سرلوحه ما مردم خواهد بود و ادامه آرمان های شهدا وظیفه تک به تک ملت ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز حضور این تجمع باشکوه برای تشییع شهیدان مستشاری وحیدرزاده نشان می‌دهد که مردم قدردان فرزندان این خاک و مرز و بوم هستند و امید است این شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آخرت شفاعت کنند.
به گزارش فارس شهید توحید مستشاری و شهید سید علی اصغر حیدرزاده دو روز پیش در مقابله تیم های تروریستی که قصد ورود به خاک کشورمان را در چالدران داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار