پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیسمال اول تحصیلی ۹۹-۹۸( مهر ۱۳۹۸) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۷۵۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 25 June 2019

پذیرش دانشجو در پردیس بینالمللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیمسالاول تحصیلی ۹۹-۹۸ (مهر ۱۳۹۸) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و صرفاً از طریق بررسی سوابق و مصاحبه حضوری (آزمون اختصاصی) انجام می‌گیرد.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات (IT) – تجارت الکترونیک، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایشهای بازاریابی، مالی و سیستم‌های اطلاعاتی و مهندسی عمران – مهندسی و مدیریت ساخت دانشجو پذیرش می‌کند.

در این پردیس کلاسهای درس به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری تنها نیاز به ۵ بار حضور در پردیس بین المللی کیش (هر بار ۳ روز چهارشنبه تا جمعه) و برای دوره‌های مجازی ۳ بار حضور (هر بار ۱ روز پنج شنبه یا جمعه) است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نشانی http://kish.aut.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار