رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با هدف صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی و همزمان با تغییر ساعات ادارات، برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، ساعات کاری اتوبوس‌های خطی ارومیه تغییر کرد.
کد خبر: ۷۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 25 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی مژدهی‌فر  اظهار کرد: با هدف صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی و همزمان با تغییر ساعات ادارات، برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، ساعات کاری اتوبوس‌های خطی ارومیه تغییر کرد.

وی تصریح کرد: در این رابطه 49 اتوبوس ملکی و 292 اتوبوس بخش خصوصی از ساعت پنج و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه شب، به جا به جایی و حمل مسافر خواهند پرداخت.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه بیان کرد: تغییر ساعات کاری اتوبوس‌های خط واحد شهری تا 15 مرداد ماه به مدت 45 روز در سطح شهر ارومیه انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نیاز برخی محلات سطح شهر برای جا به جایی مسافر اظهار کرد: در این راستا از طریق بازرسی‌های انجام شده، اگر نیازی به اختصاص اتوبوس برای حمل مسافر بود، اقدام می‌شود.

مژدهی فر در ادامه با اشاره به صدور 60 هزار کارت بلیط الکترونیکی برای استفاده شهروندان گفت: این کارت‌ها به تدریج برای استفاده شهروندان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: معمولا 80 درصد مسافرانی که روزانه از اتوبوس برای جا به جایی خود استفاده می‌کنند دارای کارت الکترونیکی هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه از اهداف مهم این سازمان در سال 98 پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان است بیان کرد: علاوه بر آن بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری نیز پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار