فرمانده انتظامی بوکان گفت: ماموران انتظامی شهرستان با توقف یک دستگاه پیکان‌وانت عبوری ۱۶ هزار و ۲۰۰ عدد آدامس خارجی قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۷۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 22 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مجید محبعلی ا با اشاره به مهم‌ترین کشفیات انجام شده در بوکان اظهار کرد: ماموران انتظامی بوکان در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل عبور و مرور خودروهای در حال حرکت در محور سقز-بوکان، به یک دستگاه وانت‌-پیکان عبوری در این مسیر مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو پس از ظن ماموران انتظامی مورد بازجویی قرار گرفت، افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده از این خودرو ۱۶ هزار و ۲۰۰ عدد آدامس، ۶۸۰ قوطی آب‌میوه، ۲۷۰ کیلوگرم زغال، ۳۶۰ بطری آب‌لیمو و ۲۸ کیلو نبات خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به کشف پنج عدد تلویزیون و دو عدد زودپز در ایستگاه شهید رجایی بوکان ادامه داد: این کالاهای قاچاق با هوشیاری نیروهای انتظامی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق مکشوفه را ۳۲۰ میلیون ریال برشمرد و عنوان کرد: دو متهم در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.

محبعلی همچنین از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بوکان خبر داد و گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار