مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه گفت: ۷۶ درصد ارومیه تحت پوشش شبکه دفع فاضلاب قرار دارد و این میزان امسال به بیشتر از ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 22 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جمشید سیدپور  با بیان اینکه در ارومیه بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه دفع فاضلاب اجرا شده است، اظهار کرد: این میزان برابر با تحت پوشش قرار دادن ۷۶ درصدی شبکه دفع فاضلاب در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده است تا در صورت تخصیص اعتبارات ۶۰ کیلومتر دیگر شبکه دفع فاضلاب در ارومیه اجرا شود، افزود: در صورت محقق شدن این هدف، بیش از ۸۰ درصد این شهرستان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با بیان اینکه در حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه دفع فاضلاب در ارومیه برای تحت پوشش قرار دادن کل شهرستان لازم است، ادامه داد: برای انجام این کار نیاز به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه برای حفاری‌های لازم در ارتباط با ایجاد شبکه‌های فاضلاب، مجوزهای مربوطه برای ترمیم و تخریب آسفالت از شهرداری ارومیه اخذ می‌شود، عنوان کرد: از آنجایی که اجرای شبکه دفع فاضلاب زمان‌بر است، پس از پایان اجرای شبکه فاضلاب و نصب انشعابات، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت محل‌های حفاری شده اقدام می‌کند.

جمشیدپور با بیان اینکه برای ارائه خدمات آب و فاضلاب به آپارتمان‌های تازه‌ساخت در محله‌های قدیمی مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: طراحی شبکه‌های فاضلاب براساس طرح تفصیلی ارومیه بوده و در هنگام واگذاری انشعاب جدید، بررسی‌های فنی لازم انجام شده و در صورت نیاز عملیات اصلاح شبکه آب در آن منطقه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار