مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان‌غربی رتبه 29 کشوری را از نظر سرانه فضای آموزشی دارد و وضعیت این حوزه در استان بسیار ضعیف است، گفت: امیدواریم با حمایت ویژه مسوولان و خیرین‌ مدرسه‌ساز بتوانیم در آینده سرانه فضای آموزشی کشور را گسترش دهیم.
کد خبر: ۷۵۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 19 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آیدین رحمانی رضائیه امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در محل سالن امام علی(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه این جشنواره با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون در استان در استان پنج هزار مدرسه با ۲۴ هزار کلاس درس در حال حاضر در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان‌غربی رتبه 29 کشوری را از نظر سرانه فضای آموزشی دارد و وضعیت این حوزه در استان بسیار ضعیف است، افزود: امیدواریم با حمایت ویژه مسوولان و خیرین‌ مدرسه‌ساز بتوانیم در آینده سرانه فضای آموزشی کشور را گسترش دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی بیان کرد: با اعتبارات در نظر گرفته شده و کمک‌های ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز امسال 440 پروژه فعال ساخت مدرسه در حوزه افزایش سرانه آموزشی استان آغاز شده که با حمایت ویژه مسوولان و خیرین رشد سرانه مدارس استان را در سال‌های آینده به میانگین کشوری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره بیستم خیرین مدرسه‌ساز استان حدود 94 میلیارد تومان تعهد خیرین برای مدرسه‌ساز بود، بیان کرد: امسال نیز جشنواره بیست و یکم با رویکرد افزایش امنیت مدارس و کلاس‌های درس برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم از تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار