معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: موضوع تحکیم خانواده باید طبق سیاست‌های ادارات فرهنگی در کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۷۵۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 19 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  رسول بابا‌زاده امروز در جلسه هم‌اندیشی سبک زندگی، نقش و کارکرد آن در تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی یکی از برنامه‌هایی است که به‌منظور آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مرتبط با ازدواج و طلاق برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع تحکیم خانواده باید براساس سیاست‌های ادارات فرهنگی در کشور قرار گیرد و همچنین مناسبات خانوادگی، مثلثی بر پایه سه موضوع رابطه اخلاقی زن و شوهر قبل از ازدواج، رابطه اخلاقی زن و شوهر در مرحله تشکیل خانواده و بعد از آن و روابط با فرزندان وجود دارد که باید تقویت شود.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اگر این سه اضلاع به عنوان ضلع‌های اساسی در زندگی قرار گیرد، در تحکیم بنیان خانواده و زندگی اجتماعی موفق عمل خواهیم کرد و تنظیم بهترین نوع رابطه زن و مرد، از خلال تقویت بین این سه ضلع می‌گذرد.

وی عنوان کرد: خانواده می‌تواند سه قسم به خود بگیرد که عبارت از خانواده متلاشی، متزلزل و متعادل بوده و ما باید بدانیم چگونه می‌توانیم خانواده متعادل را در سطح جامعه گسترش دهیم.

بابازاده خاطرنشان کرد: زندگی و تحکیم بنیان خانواده یکی از موضوعاتی است که هم‌اکنون گریبان جامعه امروزه شده و برای اینکه این موضوع را به‌عنوان یکی از موضوعات و اهداف، رسالت‌های فرهنگی و آموزشی قرار دهیم، این اداره در نظر دارد تا با برگزاری همایش‌های متعدد در این حوزه رسالت خود را در ارتقای فرهنگ عمومی و فرهنگ مرتبط با سبک زندگی و خانواده انجام دهد.

وی تأکید کرد: اگر خانواده‌ای در جامعه سالم و سبک زندگی درستی داشته باشد، می‌توانیم جامعه‌ای به‌دور از ناهنجاری‌ها داشته و همچنین در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایستادگی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار