رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای نشان دادن چهره نفاق و شیطانی آمریکا است.
کد خبر: ۷۵۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 19 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محسن شکرنیا در نشست برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اینکه دشمنی‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران در طول تاریخ فراموش‌ شدنی نیست، اظهار کرد: این هفته بهترین فرصت برای نشان دادن چهره نفاق و شیطانی آمریکا است.

وی با بیان اینکه نفاق مانند یک اسلحه بدون فشنگ است، افزود: با اقدامات خصمانه آمریکا بیش از ۱۷ هزار شهید توسط منافقان در کشور ترور شدند که این منافقان مورد حمایت این کشور بوده و حتی در زمان جنگ نیز به صدام حسین برای حمله به ایران کمک کردند و در حال حاضر نیز این حمایت‌ها ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مشکلات موجود در کشور از برجام تا تحریم‌های شدید همگی زیر سر منافقانی است که عده‌ای در داخل گوش به حرف‌شان گوش داده و با آنها هم‌صدا شدند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد جنایات منافقان فراموش شود، گفت: وقتی خانواده‌های شهدای هفت تیر با رهبر انقلاب دیدار داشتند، ایشان تاکید کردند که نباید حد نفاق فراموش شود و حسب راهنمایی و پیشنهاد ایشان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی شکل‌گیری شد.

شکرنیا با اشاره به دلایل نام‌گذاری ششم تا ۱۲ تیر ماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: در این هفته جنایاتی از جمله سوءقصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب، بمب‌گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی تا شلیک مستقیم به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی ایران توسط منافقان و آمریکایی‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به عناوین برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: از جمله عناوین این هفته می‌توان به حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی، ایران اسلامی آماج کینه و خصومت نظام اسلامی و ایادی آن، روز ملی مبارزه با سلاح شیمیایی و میکروبی، ۱۷ هزار شهید ترور قربانیان خشونت تروریسم بین‌الملل اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری با عنوان گروه‌های تروریستی و جنایات سازمان یافته، زاییده راهبرد آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، حقوق بشر اسلامی، سند زیست کریمانه و متعالی بشریت و روز افشای حقوق بشر آمریکایی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار