حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی
حجت الاسلام سید رضی شکوری با اشاره به ضرورت گرامیداشت میلاد ها و ایام شهادت معصومین (ع) اظهار داشت: این موضوع یک نوع سپاسگزاری و عرض ارادت به ساحت مقدس انسانهایی است که واسطه فیض خداوند به بشریت هستند اگر وجود آنان در این کره زمین نباشد بشریت نابود خواهد شد .
کد خبر: ۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 11 August 2015
حجت الاسلام سید رضی شکوری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی داشت 25 شوال روز شهادت رییس مذهب شيعه حضرت امام صادق(ع) با اشاره به ضرورت گرامیداشت میلاد ها و ایام شهادت معصومین (ع) اظهار داشت: این موضوع یک نوع سپاسگزاری و عرض ارادت به ساحت مقدس انسانهایی است که واسطه فیض خداوند به بشریت هستند اگر وجود آنان در این کره زمین نباشد بشریت نابود خواهد شد .
وی دراین راستا ادامه داد:قرآن و اهل بیت(ع) دو امانت گرانبهای پیامبر اسلام در میان مسلمانان است که باید اقرار بکنیم که در این زمینه به وظایف خود درست عمل نکرده ایم.
امام جمعه خوی تاکیدکرد: امروز نه تنها شیعیان بلکه پیروان امور مذاهب اسلامی مدیون علوم امام صادق (ع) هستند چون رهبران همه مذاهب اسلامی  از دانشگاه 4 هزار نفری آن بزرگوار استفاده کرده و می کنند.
حجت الاسلام شکوری افزود: امروز اصول و قواعد مهم فقه شیعه در سایه قال الصادق ها تهیه و تدوین شده است و اگر روایات امام صادق(ع) را از موسوعه های فقهی و روایی منها بکنیم چیز زیادی باقی نخواهد ماند .
لازم به ذکراست که در این جلسه مسئولان فرهنگی ،تبلیغی،مدیران مدارس علمیه و مسئولان هیئت های مذهبی حضورداشتند که درنهایت تصمیم گیری شد در روز شهادت امام صادق(ع) مراسمات مناسب در مساجد ،حسینیه ها همراه با عزاداری هیئت های مذهبی و سیاه پوش کردن شهر اقداماتی صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار