سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه ورود تیم ملی والیبال ایران به ارومیه با تمجید از شور و شوق مردم این شهر در رابطه با رشته والیبال گفت: مسئولین و مردم این شهر برای میزبانی سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۷۵۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 13 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی در مورد هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه گفت: باید از همه مردم و مسئولین ارومیه بدلیل تلاش‌هایشان برای میزبانی این رقابت‌ها و آماده‌سازی شهر برای یک رقابت بین‌المللی و بزرگ داشتند قدردانی کرد.

وی افزود: تیم ملی با عملکرد خوب خود در ۲ هفته نخست حالا آماده کسب نتایج درخشان در ۲ هفته سوم و چهارم که میزبان هم است خواهد بود ضمن اینکه حمایت پرشور و وصف ناپذیر هواداران در ارومیه و در هفته آینده در اردبیل روحیه‌ای دو چندان به تیم ملی خواهدداد.

سرپرست فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: امید داریم تیم ملی با هدایت سرمربی و آمادگی بازیکنان و با حمایت هواداران در این ۲ هفته حداکثر امتیازات را کسب کند ضمن اینکه عملکرد تیم‌ها بخصوص برد بلغارستان برابر فرانسه یا نتایج دیگر نشان داده آینده قابل پیش‌بینی نیست با این حال باتوجه به انگیزه بالای بازیکنان امید زیادی  برای صعود داریم.

داوری در مورد توجه به شهرستان‌ها و اعطای میزبانی مسابقات مختلف به شهری غیر از تهران گفت: اگر زیرساخت‌های شهرستان‌ها آماده باشد، فدراسیون آماده اعطای میزبانی مسابقات مختلف به شهرهای دیگر است با این حال، ارومیه با چنین شور و شوق وصف ناپذیر هواداران و توانمندی بالا ما را مجاب کرد تا میزبانی امسال را به این شهر اختصاص دهیم و سرمایه‌گذاری مسئولین این شهر در سالیان آینده، این شهر را بعنوان یک شهر والیبال‌خیز به جهانیان معرفی خواهدکرد.

سرپرست فدراسیون والیبال اظهار کرد: امیدواریم حمایت مسئولین از والیبال در این شهر تداوم داشته باشد تا ما هم بتوانیم از این شهر حمایت کنیم.

وی در پایان با اشاره به میزبانی مسابقات لیگ ملت‌ها و حضور تیم ملی و ستاره‌های جهانی در این شهر به عنوان یک اتفاق خوب برای شهر ارومیه، ادامه داد: در گفت‌وگویی که با استاندار ورزشدوست و تلاشگر آذربایجان‌غربی انجام دادیم، ایشان برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد انگیزه بیشتر برای رشته والیبال، برای ساخت یک سالن بزرگتر مختص والیبال پیش گام شده‌اند و بزودی این اتفاق خوب بصورت رسمی اعلام خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار