دبیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی والیبال 2019 ارومیه گفت: بامداد امروز تیم‌های شرکت‌ کننده در گروه مرگ هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 وارد ارومیه شدند.
کد خبر: ۷۵۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 12 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی امروز در مراسم استقبال از تیم‌های هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 در هتل آنا ارومیه اظهار کرد: تیم‌های شرکت‌ کننده لهستان، کانادا و روسیه پنج بامداد امروز 22 خرداد ماه سالجاری وارد ارومیه شدند.

وی افزود: بامداد امروز تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ جهانی والیبال وارد ارومیه شده و  به دلیل عدم قرارداد ترکیش ایرلاین با ارومیه، تیم‌های والیبال از تبریز با اتوبوس به ارومیه منتقل شدند.

دبیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی والیبال 2019 در ارومیه گفت: روز شنبه 25 خرداد ماه نیز، همزمان با سفر رئیس فدراسیون جهانی والیبال به شهر ارومیه، وزیر و مدیران کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران وارد ارومیه می‌شوند.

وی تصریح کرد: همه چیز برای میزبانی مطلوب مسابقات آماده است و ورزشکاران در بهترین هتل استان مقیم‌ خواهند شد و در پایان برگزاری لیگ، میهمانان با اهداء‌ سوغات فرهنگی تولید استان بدرقه می‌شوند.

چمن گلی اظهار کرد: با برگزاری و میزبانی شایسته این رقابت‌ها می توان زمینه برگزاری سایر رقابت‌های بین المللی را در این استان فراهم کرد و به نوعی هزینه‌کرد در این مسیر خود سرمایه گذاری برای آینده است.

به گزارش فارس، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار