نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی شهر ارومیه در لیگ جهانی والیبال 2019 گفت: باید سعی شود که از این فرصت میزبانی به نحو احسنت استفاده شده و ارومیه را به عنوان شهر فرهنگ و تمدن در سطح دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۷۵۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 11 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور، با اشاره به میزبانی هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2019 در شهر ارومیه اظهار کرد: بی‌شک برگزاری مسابقات والیبال در ارومیه که با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا مثل لهستان، کانادا و روسیه برگزار می‌شود فرصت بسیار مناسبی برای معرفی شهر ارومیه در جهان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن باید سعی شود که از این فرصت میزبانی به نحو احسنت استفاده شده و ارومیه را به عنوان شهر فرهنگ و تمدن در سطح دنیا معرفی کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین زیرساخت‌ها باید بیش از این فراهم شود تا بتوان میزبانی سایر مسابقات مهم جهانی و بین‌المللی را کسب کرد.

وی با اشاره به صورت‌جلسه 23 بهمن ماه سال 96 در زمینه پیگیری مشکلات والیبال ارومیه افزود: بنده از مدت‌ها قبل پیشنهاد برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ارومیه را داده بودم چون ارومیه به عنوان شهر عشاق والیبال مشهور بوده و پایتخت والیبال آسیا به شمار می‌رود و باید تلاش کرد که امسال شهر ارومیه با قدرت در مسابقات والیبال حضور یابد.

قاضی پور با تاکید بر تقویت ورزش استان اظهار کرد: امسال تیم والیبال دورنای ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت و طی هفته‌های آینده هیئت مدیره آن معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2019 به میزبانی شهر عشاق والیبال یعنی ارومیه، از 24 تا 26 خرداد در ورزشگاه 6 هزار نفری این شهر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار