استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم را در خصوص رفع سریع مشکل فروش بلیط مسابقات والیبال صادر کرد.
کد خبر: ۷۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 10 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  محمد مهدی شهریاری امروز در جریان بازدید و بررسی آخرین مراحل آماده سازی سالن غدیر ارومیه، دستورات لازم را  در خصوص رفع سریع مشکل فروش بلیط مسابقات والیبال صادر کرد.

وی افزود: با برگزاری این رقابت‌ها می توان زمینه برگزاری سایر رقابت های بین المللی را در این استان فراهم کرد و به نوعی هزینه‌کرد در این مسیر خود سرمایه گذاری برای آینده است.

استاندار آذربایجان‌غربی توجه ویژه  به بخش تشریفات را مهم تلقی کرد و خاطرنشان ساخت: مسوولان مرتبط تشریفات را مورد توجه قرار دهند و با هماهنگی با پیشکسوتان ورزشی زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسنت فراهم کنند.

وی تصریح کرد: بلیط فروشی باید شفاف و بدون مشکل باشد و عوامل دخیل باید سریعا این مشکل رو برطرف کنند و نیز بیمه تماشاگران والیبال نیز باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد تا مشکلی در این خصوص بوجود نیاید.

شهریاری اظهار کرد: در خصوص مسایل امنیتی برگزاری مسابقات، تامین نظم و امنیت، مدیریت ترافیکی، انتظامی و امنیتی، مدیریت بهتر شادی و شکست در مسابقات، بررسی و برنامه ریزی های نهایی صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ورزش والیبال سرمایۀ نمادین آذربایجان‌غربی است و با برگزاری هرچه بهتر هفته سوم دور گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های 2019  در ارومیه، از آن می‌توان به‌عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان به تمام کشور و دنیا بهره برداری کرد.

وی به شهر عاشقان والیبال اشاره کرد و افزود: ارومیه مهد والیبال آسیا و شهر عاشقان والبیال است و امیدواریم تماشاگران نیز با رعایت اصول میزبانی بتوانند مسؤولان را در برگزاری مطلوب این مسابقات یاری کنند.

به گزارش فارس، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار