رئیس اداره فرهنگی اداره‌ کل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک هزار ۱۹۹ کانون مسجد، میزبان اجرای طرح اوقات فراغت در استان هستند.
کد خبر: ۷۵۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ 08 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اشرفی امروز در سی‌ و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، که در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد از سال‌های گذشته به ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تفویض شده و امسال یک هزار ۱۹۹ کانون مسجد، میزبان اجرای طرح اوقات فراغت در استان هستند.

وی افزود: امسال برنامه‌های اوقات فراغت از یک تیر ماه در استان آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه نیز ۶ تیرماه در ارومیه خواهد بود و این برنامه‌ها در ۶ محور اصلی برنامه‌ریزی شده که توجه به برگزاری کلاس‌های فرهنگی با محوریت قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتابخوانی و فعالیت‌های اجتماعی را شامل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اخلاق، نشاط و معنویت شعار برنامه‌های اوقات فراغت در سال جاری است بیان کرد:‌ توجه ویژه به ظرفیت‌های دهه ولایت، روز جهانی مسجد و همچنین دهه کرامت در برنامه‌های اوقات فراغت صورت گرفته است.

وی به چکیده‌ای از شاخص‌ترین اقدامات انجام شده در استان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: تعداد پایگاه‌های عمومی فعال در سال گذشته در امر اوقات فراغت به تعداد یک هزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی و هنری بوده و همچنین تعداد پایگاه‌های ویژه ۶۱ کانون فعال در مناطق ویژه و مرکز استان بوده است.

اشرفی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت سال گذشته ۶۱ هزار و ۱۴۶ نفر بوده و همچنین تعداد مربیان همکار در سطح کانون مساجد استان نیز دو هزار و  ۸۷۴ نفر بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار