نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس ماده 68 قانون مديريت خدمات كشوری، حداكثر افزايش فوق‌العاده نوار مرزی تا سقف ۲۵ درصد ميسر بوده و سعی می‌شود تا این سقف به ۷۵ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۷۵۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 06 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رسول خضری ، با تاکید بر اینکه اعمال هر دو حق نوار مرزی و مناطق عملیاتی در پیرانشهر نیازمند اصلاح قانون است اظهار کرد: هم‌اکنون هر دو فوق‌العاده نوار مرزی و فوق‌العاده مناطق عملیاتی و جنگی شامل پیرانشهر و سردشت شده و هر کدام ۲۵ درصد افزایش حقوق را شامل می‌شوند که در مجموع ۵۰ درصد است.

وی تصریح کرد: اما براساس ماده ٦٨ قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر افزایش تا سقف ۲۵ درصد میسر بوده که به دنبال اصلاح این قانون هستیم و سعی می‌شود تا این سقف به ۷۵ درصد افزایش یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان کنونی مناطق مرزی در دوران جنگ تحمیلی در این شرایط سخت مشغول به خدمت بودند اما به دلیل عدم هماهنگی لازم سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار، این طرح به صورت ناقص اجرا شد و انتظار می‌رود دولت هر چه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام کند.

خضری بیان کرد: در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اجتماعی این مورد مطرح شده و پیگیر موضوع خواهیم بود.

وی اظهار کرد: حق نوار مرزی سال گذشته برای کارمندان دولت در شهرهای پیرانشهر و سردشت و تعدادی از شهرهای آذربایجان‌غربی اعمال شد که به دنبال آن حقوق این کارکنان تا ۲۵ درصد افزایش یافت اما این احکام برای بازنشستگان اعمال نشده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار