رئیس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد که با پایان ماه صیام شاهد همبستگی و همدلی روزافزون امت اسلامی و ریشه‌کن شدن کینه و نفاق، کوتاه شدن دست ستمگران و برقراری و استمرار صلح و ثبات در سراسر جهان باشیم.
کد خبر: ۷۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 04 June 2019

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک عید سعید فطر؛ عید فطرت‌های بیدار، جشن توفیق بر طاعت و اطاعت، ابراز امیدواری کرد که با پایان ماه صیام و تزکیه نفس در این ماه و به برکت معنویات حاصله از این عید بزرگ، شاهد همبستگی و همدلی روزافزون امت اسلامی و ریشه‌کن شدن کینه و نفاق، کوتاه شدن دست ستمگران و برقراری و استمرار صلح و ثبات در سراسر جهان باشیم.

روحانی در این پیام خطاب به سران کشورهای اسلامی اظهارداشت: استشمام عطر دل‌انگیز و روح‌افزای فطر و شکوفا شدن فطرت آدمی متبلور از نیایش‌های خالصانه در ماه مبارک رمضان، خبر از اتمام ضیافت‌الله و هنگامه رسیدن به پاداش برای روزه‌داران و صالحان دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: عید فطر، تجلی اتحاد، همبستگی و تحکیم پیوندهای اجتماعی میان مسلمانان است و گویی با آمدن عید، هستی و روح آدمی که در ماه خدا جلا و صیقل داده شده، همچون آینه‌ای صاف و پاک برای انعکاس صفات خداوندی و حضور در پیشگاه معبود لحظه‌شماری می‌کند.

روحانی در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال، عزت و سربلندی تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار