"بهنام رضوی" پیشکسوت رادیو خلیج‌فارس، روز گذشته (۱۲ خرداد) دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۷۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 03 June 2019

به گزارش تابناک فرزند زنده‌یاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: پدرم که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به استخدام رادیو تهران درآمده بود در سال ۱۳۶۵ به رادیو خلیج‌فارس آمد و در سال ۱۳۸۰ نیز بازنشسته شد.

آیدین رضوی با بیان اینکه پس از بازنشستگی به همکاری خود با رادیو خلیج‌فارس به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده نیز ادامه داد، خاطرنشان کرد: ۲۴ اردیبهشت‌ماه امسال، پدرم به دلیل سکته مغزی راهی بیمارستان شد و روز گذشته (۱۲ خرداد) نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با حضور جامعه فرهنگ و هنر استان هرمزگان مراسم وداع باشکوهی با پدرم برگزار شود، اضافه کرد: مراسم تشییع پیکر پدرم فردا سه شنبه ۱۴ خرداد در بندرعباس برگزار خواهد شد که ساعت و زمان دقیق آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

عاطفه مسجدی یکی از تهیه‌کنندگان رادیو خلیج‌فارس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد رضوی را می‌توان پدر رادیو خلیج‌فارس نامید و هرچه در رادیو داشتیم به‌واسطه زحمات این هنرمند فقید است.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه تولد تک‌تک کارکنان رادیو را فراموش نمی‌کرد و حتی با یک شکلات یا یک شاخه گل تولدمان را تبریک می‌گفت، تصریح کرد: از مهربانی و مهرورزی زنده‌یاد رضوی هرچه گفته شود کم است و به‌واقع نبودش بسیار سخت خواهد بود.

این بازیگر و گوینده رادیو با بیان اینکه امروز رادیو خلیج‌فارس دچار ضایعه بزرگی شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم چگونه نبودش را تحمل‌کنیم و برنامه‌هایی که وی تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشت چگونه بار دیگر به روی آنتن برود.

مهرداد امیرزاده رئیس انجمن سینماگران استان هرمزگان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۱۵ سال پیش، پس از ورود به صدا و سیما با زنده‌یاد رضوی آشنا شدم و در این مدت جز کار حرفه‌ای و اخلاق‌مداری هیچ موردی از وی مشاهده نکردم.

وی با بیان اینکه زنده‌یاد رضوی انسانی شریف، خوش‌اخلاق و باانرژی بود، تصریح کرد: هرچند این اواخر از لحاظ وضعیت جسمی مانند گذشته نبود اما بازهم همیشه پرانرژی و شاداب بود و به‌واقع نبودش ضایعه دردناکی برای جامعه رسانه و فرهنگ و هنر هرمزگان خواهد بود.

وی در پایان گفت: زنده‌یاد رضوی در زمره پیشکسوتانی بود که همواره نبودنش احساس خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار