مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روز قدس فرصتی برای اعلام برائت از رژیم‌های غاصب و متجاوز جهان است.
کد خبر: ۷۴۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 30 May 2019
 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی  اظهار کرد: روز قدس یک فرصت ارزشمند است که امام خمینی(ره) در اختیار ملت‌های آزاده قرار داده‌اند تا از این رهگذر با رژیم غاصب صهیونیستی اتمام حجت کنند.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، اضافه کرد: حضور معنادار و پرشور آحاد مردم در ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان به منزله زلزله‌ای پایدار است که پایه‌های عنکبوتی استبداد را به لرزه درمی‌آورد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه راهپیمایی باشکوه روز قدس به معنای واقعی کلمه روح مقاومت را بر تن و روح مردم فلسطین جاری و ساری می‌کند، ادامه داد: اینکه روز قدس «نماد وحدت جهان اسلام» خوانده می‌شود، یک واقعیت محض است.

وی گرامیداشت روز جهانی قدس و شرکت در راهپیمایی را یک ضرورت عقلی، دینی و انسانی دانست و یادآوری کرد: این روز نماد مظلومیت مردم فلسطین و سمبل ایستادگی آنها است، پس ما نیز در حمایت از این مردم آزاده باید نهایت تلاش‌مان را بکنیم.

سرایی با اظهار اینکه فلسطین اشغالی همواره سرزمینی بوده است که مورد طمع و آز کشورهای استعمارگر قرار گرفته و تاریخ آن سرشار از خون‌های به‌ناحق ریخته شده است، اظهار کرد: برای آزادی این کشور باید در جهان اسلام وحدت و همدلی شکل گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار