نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد با بی حجابی در داخل خودرو تاکید و گفت: داخل خودرو حریم خصوصی نبوده و بی‌حجابی محسوب می‌شود و ماموران پلیس باید در سطح شهر خودروهایی که در آن‌ها کشف حجاب می‌شود شناسای و برخورد کنند.
کد خبر: ۷۴۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 28 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور امروز در مراسم مانور تذکر لسانی که با رمز یا کریم اهل بیت (ع) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، بر لزوم برخورد با بی حجابی در داخل خودرو تاکید و اظهار کرد: داخل خودرو حریم خصوصی نبوده و بی‌حجابی محسوب می‌شود و ماموران پلیس باید در سطح شهر خودروهایی که در آن‌ها کشف حجاب می‌شود شناسای و برخورد کنند.

وی با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در امر به‌ معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: تذکر لسانی بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر است و باید فضا را در جامعه به سمتی پیش ببریم که مردم نسبت به این موضوع توجه بیشتری نشان دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی‌شک امر به معروف و نهی از منکر را باید از خود، خانواده و اطراف خویش آغاز و موارد آن را رعایت کرده و اگر نتوانستیم از خود آغاز کنیم و همچنین مسوولان باید امر به معروف و نهی از منکر را از خود آغاز و به تدریج در جامعه نهادینه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل حجاب باید در خیابان‌های شهر حل شده و مسوولان ذی‌ربط برخورد جدی با این اشخاص داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم آن‌گونه که شایسته است، امر به معروف و نهی از منکر در اولویت کار مسوولان شهرستان قرار بگیرد.

قاضی‌پور با اشاره به برخورد با بدحجابی گفت: مردم باید برای مقابله با این گونه جرایم مستندسازی کرده و در اختیار ستاد امر به معروف قرار دهند تا نسبت به برخورد جدی و قانونی با عاملان آن اقدام شود

وی تاکید کرد: در صورتی که تذکر لسانی در جامعه همه‌گیر شود شاهد برچیده شدن فساد خواهیم بود و مسوولان باید آغاز کننده جریان مقابله با فساد و منادیان تذکر لسانی باشند.

منبع: فارس
برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار