نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ایران امروز با توجه به اینکه ظرفیت های عظیمی همچون محور مقاومت را در اختیار دارد، همه دشمنان می دانند هر حرکتی از آنها سر بزند حتما محکوم به شکست هستند .
کد خبر: ۷۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 28 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام علی جعفر نژاد در یادواره شهدای سرافراز روستای مغانجوق شهرستان سلماس با بیان اینکه هر جای دنیا که نیازی به حمایت از مظلوم و مسلمانی باشد جمهوری اسلامی در کنار آنها می ایستد، گفت : جمهوری اسلامی ایران آنقدر پویا و زنده است که تمام قدرتهای استکباری در مقابل پیشرفت این نظام الهی برنامه ریزی می کنند .

وی با اشاره به در گل ماندگی آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان ، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی می دانند که امروز ناو جنگی عظیم الجسته شان در سیبل موشکی کشورمان قرار گرفته است و از همین رو جرات مقابله با این توان راهبردی ایران را ندارند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد:  موشک های با برد 2 هزار کیلومتری کشورمان تا نیروگاههای رژیم منحوس صهیونیستی می رسند و تهدید خطرناک این رژیم کودک کش هستند .

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: امروز تمام تلاش های غرب برای نجات اسرائیل از مهلکه موجود در اطراف شهرک های دیوار کشی شده اش است  و اسرائیلی ها در کشورهای غربی دنبال خرید زمین هستند و از محل فعلی خود به اسرائیل جدیدالتاسیس فکر میکنند .

نماینده ولی فقیه در سپاه سلماس بیان کرد: هیئت حاکمیه آمریکا با پول صهیونیست در حال گردش است و چون تمام منافع آمریکا از آنجا تامین می شود ، تمام تلاشهایش را برای حفظ رژیم کودک کش اسرائیل انجام میدهد‌.


انتهای پیام

برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار