شهردار ارومیه گفت: برگزاری لیگ ملت های والیبال جهان بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری ارومیه است.
کد خبر: ۷۴۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 28 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضرت پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ ملت های والیبال جهان در شهر ارومیه طی روزهای 24، 25 و  26 خرداد ماه ، بیان کرد: فضای شهر ارومیه برای برگزاری لیگ با زیر سازی و نصب المان های مناسبتی در سطح شهر درحال آماده شدن است.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری ارومیه تمام توان را برای مطرح کردن ارومیه 2020 شهر ایده ال برای گردشگری با برگزاری این مسابقات جهانی معطوف کرده است و در این راستا با فضا سازی شهر و همچنین ساماندهی ورودی های شهر و آسفالت مسیر های منتهی به این مسابقات در حال اجرا است.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای فضا سازی شهر و نصب اِلمان های مناسبتی، تندیس بازیکنان والیبال قدیمی، پیشکسوت و حرفه ای این شهر در مسیر منتهی به برگزاری مسابقات نصب می شود.

حضرت پور با اشاره به اینکه شهر ارومیه از پتانسیل های بالقوه ای چون طبیعت بکر در جذب گردشگر برخوردار است، گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح شهر ارومیه بهترین فرصت است تا جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر برای جهانیان معرفی شود.

به گزارش ایسنا؛ هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام

برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار