نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جدید نمایندگان مجلس برای تعطیلی ادارات در پنچشنبه ها به نفع اقتصاد کشور نیست.
کد خبر: ۷۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 28 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی پور  افزود: در چند سال گذشته  پنجشنبه ها وزارت خانه ها، مراکز قضایی و به تبعیت از آن برخی ادارات در تهران،تعطیل هستند ولی تعطیلی سراسری کشور در پنچشبه ها با توجه به شرایط فعلی به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن تعداد تعطیلات مناسبتی در کشور اجرای این طرح به ضرر کشور بوده و بنده مخالف اجرای این طرح هستم.

قاضی پور با اشاره به اینکه برخی ادارات و بانک ها به دلیل داشتن واحد ارزی ، معاملات تجاری و ساعات کاری کشور های مختلف  باید 24 ساعته مشغول به کار باشند خاطر نشان کرد:  تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه ها یک مانع بزرگ برای پیشرفت کشور است.

به گزارش ایسنا؛ جمعی از نمایندگان اخیراً با تدوین طرحی خواستار تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استانها و شهرستانها همانند تهران شدند.

این طرح در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار داده شده تا در کمیسیون اجتماعی بررسی‌های لازم بر روی آن انجام و برای تصویب به صحن علنی پارلمان ارائه شود. 


انتهای پیام

  

برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار