همزمان با ماه مبارک رمضان یک بانوی خیرونیکوکار سلماسی یک قطعه زمین را برای احداث مدرسه به اموزش وپرورش شهرستان سلماس اهداء نمود.
کد خبر: ۷۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 26 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رباب زینال زاده اهرنجانی یک قطعه زمین2هکتاری به ارزش 20 میلیارد ریال جهت احداث مدرسه به اموزش وپرورش این شهرستان اهداء کرد. 

حسین خیرجویی مدیر آموزش و پرورش سلماس  با ارزشمند شمردن این اقدام خانم  زینال زاده، در جمع خبرنگاران گفت: توفیق انجام کار نیک از بزرگترین نعمات الهی است که نصیب هرکسی نمی شود و اگر کسی در انجام عمل خیر اهتمام ورزد، لطف الهی شامل حال او شده است.

خیرجویی بیان کرد: در انجام عمل نیک، کمیت مهم نیست بلکه هدف و کیفیت عمل مهم است و اجر اخروی این اعمال نیک نیز به درجه خلوص نیت آن بستگی دارد هرچند که مقدار آن کم باشد.

مدیر اموزش وپرورش سلماس ازاین بانوی خیرخواه تجلیل نموده واز همه خیرین این شهرستان خواست تا اموزش وپرورش را درجهت ارائه خدمات مطلوب به دانش اموزان یاری نمایند.

همچنین    رباب زینال زاده  این بانوی خیر و علاقمند به تعلیم و تربیت درزمان انتقال زمین به اداره اموزش وپرورش گفت: هدف من از این کار رضای خداوند متعال و احداث مکانی برای یادگرفتن ادب و کسب سواد بوده است و شاید با اهداء این زمین که تنها دارایی بنده بوده بتوانم برای اخرت خودتوشه ای فراهم کنم .

 


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار