دادستان سلماس گفت: جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است.
کد خبر: ۷۴۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 26 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد رضایی بشیر در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد سلماس که با حضور خیرین و مسئولان ارگانهای مختلف این شهرستان برگزار شد، باتاکید براینکه جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است تصریح کرد: در همین راستا در احادیث و روایات ، سخنان بسیاری برای کمک به همنوعان آمده است و مردم خیر و نیکوکار ما نیز در این زمینه مشارکت بسیار پویایی از خود نشان داده اند. 

رضایی خاطرنشان کرد: زندانیان غیرعمد همیشه چشم امیدشان به گذشت شاکیان ، کمک مسئولین و مردم خیر و نیکوکار است و لازم است تا با مشارکت عمومی زمینه این مساعدت ها را برای آزادسازی این زندانیان و بازگشتشان به آغوش گرم خانواده فراهم آوریم. 

دادستان سلماس در این مراسم با بیان اینکه برای آزادی 27 زندانی غیرعمد در زندان سلماس 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیاز است گفت: جشن گلریزان فرصت مغتنمی است تا در راستای کمک به آزادی این زندانیان از سوی افراد خیر کمک شود .

وی با اشاره به فتوای مراجع و علما در استفاده از منابع حاصل از زکات برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: شایسته است با راهکارهای منطقی، اولویت های فرهنگی و پیشگیرانه میزان ورودی پرونده های جرائم غیرعمد را کاهش دهیم . 

به گزارش ایسنا؛ خیرین سلماسی در مراسم جشن گلریزان این شهرستان ١ميلياردو ٥٠٠ میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان برای آزادسازی زندانیان کمک مالی کردند . 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار