فرمانده سپاه ماکو گفت: دشمن برای نابودی انسجام و وحدت ملت ایران سرمایه گذاری هنگفتی کرده است.
کد خبر: ۷۴۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 25 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری در مراسم بزرگداشت روز ایثار و مقاومت به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 
با اشاره به اینکه ایران روزگاری از جهت خرید تجهیزات نظامی، تحریم بود افزود: امروز این کشور غیرتمند تسلیحات نظامی صادر می کند.
 
سرهنگ غفاری افزود: قدرت نظامی ایران در برابر همه تهدیدات با قوت و قدرت کامل خودنمایی می کند.

فرمانده سپاه ماکو بابیان اینکه 
 سالروز آزادسازی خرمشهر روزی است که مشتهای محکم شیرزنان و شیر مردان به دشمن مرور میشود  گفت: رژیم بعثی عراق با تمام قوا، امکانات و با کمک کشور های دشمن ایران به نبرد تنگاتنگ پرداخت و فکر میکرد ایران را با فتح خرمشهر از پای در خواهند آورد ولی به این فکر نکردند که پشتوانه معنوی و انگیزه الهی نمیتواند انقلاب اسلامی ایران را سست کند.
 
وی همچنین تفکر انقلابی و بسیجی را رمز پیروزی در جنگ اقتصادی حال حاضر عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران موفق شد فرهنگ و منش خود را صادر کند و این در جایگاه خود کم نظیر است.

سرهنگ غفاری نقطه اوج قدرت ایران را تحمیل خواسته ها و اراده ایران به دشمن یاد کرد و گفت: علمای اهل شیعه و سنی اجازه ندهد تفرقه بین قومیتها رخ دهد چرا که تزریق مالی و نیروی انسانی در این راستا از سوی دشمن به جد تشدید یافته است.

وی افزود: در دنیای اسلام اتحاد و انسجام حرف اول را میزند لذا دشمن بر عدم تحقق آن و خدشه دار کردن این اصل سرمایه گذاری هنگفتی کرده است.

فرمانده سپاه ماکو بیان کرد: به ظرفیتهای داخلی، نیروهای انسانی مستعد و پتانسیلهای بالقوه معدنی توجه جدی شود.

وی افزود: جوانان صدر اسلام و اوایل انقلاب نیز در مقابل این میزان هجمه قرار نگرفته بودند لذا جوانان باید در حفظ ارزشهای انقلاب کوشا باشند.
 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار