امام جمعه ارومیه گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۷۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 25 May 2019
تبعیت از رهبری رمز پیروزی ملت ایران است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در صورت تبعیت از منویات رهبری، می‌توان در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز پیروز شد، پس حفظ و تقویت روحیه ولایتمداری ضروری است.

وی بیانات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب درباره فتح خرمشهر را یادآوری کرد و گفت: در این رویداد بزرگ به معنای واقعی کلمه خداوند رزمندگان اسلام را یاری کرد.

قریشی با بیان اینکه در صورت ایستادگی و مقاومت به طور قطع نصرت الهی نیز خواهد رسید، ادامه داد: این موضوع در جنگ های صدر اسلام و فتح خرمشهر نمود عینی پیدا کرد.

امام جمعه ارومیه بر لزوم الهام گرفتن از بیانات امیرالمومنین (ع) در زمان‌های مختلف تاکید کرد و بیان کرد: در این صورت می‌توان در هر عرصه توفیق مورد انتظار را کسب کرد.

وی حفظ روحیه مقاومت، ایستادگی و پایداری را خواستار شد و بیان کرد: در هر عرصه با تفکر بسیجی و جهادی وارد عمل شده و  پیروزی مورد انتظار را هم به دست آورده ایم.

امام جمعه ارومیه تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف را خواستار شد و ادامه داد: تاکنون نیز هر موقع رهنمودهای ایشان را مورد توجه قرار داده و در آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار