فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: راه عبور از هر گونه مشکلی پیروی از ادبیات دفاع مقدس است، پس همواره باید برای بازخوانی خاطرات و آموزه‌های آن ایام تلاش شود.
کد خبر: ۷۴۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 25 May 2019
راه عبور از هر گردنه‌ای پیروی از ادبیات دفاع مقدس است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدتقی اوصانلو ظهر امروز در مراسم نکوداشت آزادسازی خرمشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای عبور از گردنه‌های حساس و پیچ‌های تاریخی بازگشت به ادبیات دفاع مقدس است، بنابراین باید برای بازخوانی خاطرات و آموزه‌های آن ایام به بهانه‌های مختلف اهتمام شود.

وی بر لزوم حفظ وحدت و هم‌افزایی در بین ملت بزرگ ایران اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: خودخواهی، خودرای بودن و عدم استفاده از خرد جمعی مسبب بروز مشکلات مختلف می‌شود، همچنین باید توجه کنیم حضرت امام با آن عظمت همواره در موفقیت‌ها به نقش خدا و آحاد ملت اشاره می‌کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به گوشه‌ای از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمودند که «من به پشتوانه این ملت، دولت تعیین می‌کنم»، بنابراین ما نیز با تبعیت از ایشان باید در هر زمینه‌ای هم‌افزایی داشته و خود را محور تصور نکنیم.

اوصانلو با بیان اینکه در صورت وجود روحیه جهادی در بین آحاد مردم می‌توان به منویات رهبری مبنی بر «فتح خرمشهرها» جامه عمل پوشاند، گفت: در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و صنعتی به کار و تلاش نیاز جدی وجود دارد، چرا که با خلاءهای زیادی روبه‌رو هستیم.

وی آحاد ملت ایران اسلامی را سرمایه ارزشمندی دانست و گفت: در صورت بسیج این جمعیت می‌توان کارهای فاخر و بزرگی را در همه زمینه‌ها انجام داد، به طوری که هشت سال دفاع مقدس را نیز همین ملت رقم زدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار