رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: مردم شهرستان نقده در سال گذشته بیشترین کمک را به ستاد عتبات عالیات کرده‌اند.
کد خبر: ۷۴۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 23 May 2019
مردم نقده بیشترین کمک را به عتبات عالیات داشته‌اند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی عصر امروز در همایش استانی روسای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات در استان از سال ۸۳ شکل گرفت اما اوج فعالیت آن، نیمه دوم سال ۹۵ با تشکیل ستادهای عتبات عالیات در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ جذب کمک‌های مردمی آغاز و بیش از یک میلیارد تومان جذب شد و در سال گذشته نیز میزان جذب کمک‌های مردمی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته علاوه بر تشکیل ستاد عتبات عالیات در سردشت، پیرانشهر، بوکان و مهاباد، دو جشنواره نشان‌محبت در سطح آذربایجان‌غربی برگزار و ۱۴ موکب اربعین حسینی نیز به عراق اعزام شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته مردم شهرستان نقده بیشترین جذب کمک‌های نقدی را به ستاد عتبات عالیات کرده و شهرستان ارومیه و چایپاره نیز دوم و سوم شدند و در بین شهرستان‌های سنی‌نشین نیز پیرانشهر بیشترین میزان جذب کمک‌های مردمی را داشته است.

حسینی گفت: خوشبختانه ستادهای عتبات عالیات شهرستانی با جان و دل در راه اهل‌بیت(ع) تلاش و فعالیت کرده و امام جمعه ارومیه و نماینده ‌ولی‌فقیه در استان نیز در رفع مشکلات این ستاد کمک‌های فراوانی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار