مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و هدایت تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ جهانی والیبال در ارومیه از راهنمایان گردشگری استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 23 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل جباری  با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان و آذربایجان‌غربی فرصت مناسبی ایجاد کرده است، اظهار کرد: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و هدایت تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ جهانی والیبال در ارومیه از راهنمایان گردشگری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی استعداد بالایی برای جذب گردشگری در بخش‌های مختلف تاریخی، طبیعی و درمانی دارد، افزود: گردشگری ورزشی نیز می‌تواند یکی دیگر از ظرفیت‌های استان برای جذب گردشگر باشد و در این میان با توجه به اینکه ارومیه مهد والیبال آسیا خوانده می‌شود، برگزاری مسابقات مختلف در این رشته می‌تواند کمک شایانی به جذب گردشگر در استان داشته باشد.

ورزشکاران آذربایجان‌غربی می‌توانند سفیران گردشگری استان در سطح کشور و جهان باشند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان ورزشکاران شاخص بسیاری در والیبال دارد که این افراد از شهرت ملی و بین‌المللی برخوردار هستند، ادامه داد: این ورزشکاران می‌توانند به عنوان سفیران گردشگری، توانمندی‌ها و استعدادی گردشگری آذربایجان‌غربی را در سطح کشور و جهان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی از عوامل اجرایی، ورزشکاران و گردشگران مسابقات لیگ جهانی والیبال اعلام می‌کند، عنوان کرد: در این ارتباط هتل‌ها و مراکز اقامتی ارومیه با برخورداری از کادری مجرب و ارائه امکانات خدماتی و رفاهی برای پذیرایی از گردشگران و ورزشکاران آماده هستند.

جباری با اشاره به اینکه چندین بنر تبلیغاتی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ابعاد بزرگ برای نصب در فضاهای اطراف محل بزرگرای مسابقات و سایر نقاط پرتردد شهر در مسیر تردد تیم‌های ورزشی طراحی شده است، تصریح کرد: طراحی و چاپ نقشه‌های راهنمای گردشگری ارومیه و نقاط دیگر استان و پخش مستند و فیلم‌های مربوط به جاذبه‌های گردشگری استان در طول مسابقات از جمله دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ جهانی والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار