رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: به منظور احیای بدنه تولیدی استان به معاونین قضائی دادگستری استان، دادستان مرکز و رؤسای حوزه‌های قضائی دستور داده شده تا در اسرع وقت تحقیقات دقیق در خصوص علت تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار دهند.
کد خبر: ۷۴۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 22 May 2019
ورود دستگاه قضائی به رفع موانع تولید در آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  علی‌اکبر گروسی  با اشاره به اهمیت تحقق شعار«رونق تولید» به عنوان کلید حل بسیاری از مشکلات موجود و حتی کاهش بسیاری از جرائم اظهار کرد: لازم است موانع موجود برای رونق تولید ملی شناسایی شوند و در همین راستا به منظور احیای بدنه تولیدی استان به معاونین قضائی دادگستری استان، دادستان مرکز و رؤسای حوزه‌های قضائی دستور داده شده تا در اسرع وقت تحقیقات دقیقی در زمینه علت تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: در برخی موارد شواهد و مدارکی مبنی بر تمکن مالی صاحبان کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی وجود دارد اما با این وجود متأسفانه کارخانه و یا واحد تولیدی تعطیل شده و باید این کارخانه‌ها شناسایی و اقدامات لازم قانونی با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و با حمایت دستگاه قضایی استان برای راه اندازی مجدد آنها صورت پذیرد.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تأمین نظم اجتماعی و عمومی وظیفه اختصاصی دستگاه قضائی نیست و تمای نهاد‌ها و ارگان‌ها در این رابطه مسوول هستند و باید همه نهادها دست در دست هم نسبت به اصلاح شرایط فعلی و کاهش برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی گام بردارند.

وی گفت: به علت اطلاعات کم عموم مردم از عملکرد دستگاه قضائی، باید اقدامات انجام شده به نحوه مطلوب اطلاع‌رسانی شوند و عموم مردم در جریان روند فعالیت‌های دستگاه قضائی استان قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار