فرمانده انتظامی خوی گفت: یک هزار و ۶۰۸ عدد قرص روان‌گردان و ۳۵ کیلو و ۵۹۳ گرم تریاک در خوی کشف شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 21 May 2019
 ۱۶۰۰ عدد قرص روان‌گردان و ۳۵ کیلوگرم تریاک در خوی کشف شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی بیت‌الله پاشایی  با اشاره به کشف قرص‌های روان‌گردان در خوی اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در کار تهیه و فروش مواد مخدر و ایجاد مزاحمت برای اهالی منطقه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با استفاده از اطلاعات فنی و پلیسی فرد مورد نظر شناسایی و به صورت نامحسوس مورد تعقیب قرار گرفت، افزود: با کسب مجوز قضایی ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل این فرد شده و در مخفیگاه وی یک هزار و ۶۰۸ عدد قرص روان‌گردان، یک هزار و ۲۵۰ گرم شربت متادون و پنج گرم شیره تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در این مسیر یک دستگاه سواری پژو پارس را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از این خودرو ۳۰کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و راهی زندان شدند.

وی در ادامه از کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه سواری سمند در خوی و دستگیری یک نفر خبر داده و گفت: همچنین از یک فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان نیز یک کیلو و ۹۳گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار