محمد خُدادی با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند، گفت: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۴۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 20 May 2019

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد خٌدادی «رونق تولید» را موتور محرک کشور در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مرز عبور ایران از شرایط سخت فعلی است که حاصل جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین‌المللی، هدف آمریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را «سیاه‌نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور» عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می‌توانند توطئه‌های آمریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه‌افکنی در منطقه نقش برآب کنند.

وی نقش مؤثر رسانه‌ها در جنگ تحمیلی ۸ ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می‌توان با استفاده از تجربه‌های پیشین و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای نوین رسانه‌ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با تقویت همبستگی، همدلی، همکاری و هم افزایی با حمایت دولت، اراده ملت ایران را بر توطئه‌گران و بدخواهان نظام تحمیل و کشور را برای حل مشکلات و عبور از شرایط جاری مهیا کرد. خُدادی افزود: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی، قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار