مجموعه ورزشی انقلاب که قدمت آن به ۶۰ سال پیش می‌رسد و به باشگاه قشر مرفه پایتخت معروف شده است، طی سال‌های گذشته همواره آبستن حوادثی بوده که بعضاً با مصدومیت‌های شدید و حتی تلفات جانی همراه بوده است. جدیدترین حادثه در مجموعه ورزشی انقلاب روز گذشته رخ داد و طی آن این مجموعه برای چندمین بار طی سال‌های گذشته دچار حریق شد.
کد خبر: ۷۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 20 May 2019

به گزارش تابناک ورزشی، این بار آتش سوزی در محلی نزدیک به استخر چهار فصل مجموعه ورزشی انقلاب و در جریان بازسازی سالن همایش‌های این مجموعه رخ داد. گویا در حین ایزوگام سقف این سالن، آتش سوزی رخ داد و به خاطر آن سه اصله درخت دچار حریق شدند.البته برخلاف خیلی از حوادثی که پیش از این در مجموعه ورزشی انقلاب رخ داده، این بار آتش سوزی در این مجموعه تلفات جانی نداشته اما شدت آن به اندازه‌ای بود که برای مهار آتش ماموران آتش نشانی در محل مستقر شده‌اند.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی به مهر گفت: به محض دریافت گزارش حادثه، نیروهای آتش نشانی در محل مستقر شده و اقدام به اطفای حریق کردند. این مقام مسئول در سازمان آتش نشانی تاکید کرد که حادثه آتش سوزی پیش از آنکه منجر به تلفات جانی شود، مهار شد.

این برای چندمین بار طی سال‌های گذشته است که مجموعه ورزشی انقلاب دچار حریق می‌شود. آخرین حادثه حریق در این مجموعه به ۱۶ مردادماه سال گذشته بازمی گردد که طی آن انفجاری در بخش موتورخانه و تاسیسات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مجموعه ورزشی انقلاب رخ داد و منجر به آتش سوزی شد. در اثر این آتش سوزی سه کارگر در دم جان خود را از دست دادند.

۲۱ فرودین ماه سال گذشته هم خانه شطرنج مجموعه ورزشی انقلاب دچار آتش سوزی شد. حتی مردادماه دو سال پیش هم یک حادثه آتش سوزی دیگر به دلیل اتصالی برق در یکی از ساختمان‌های اصلی این مجموعه افتاد و این ساختمان که بخش‌هایی از حراست، انبار و اداری هم در آن مستقر بودند را دچار حریق کرد. البته علاوه بر آتش سوزی، این مجموعه آبستن حوادث دیگری هم بود مانند سقوط یک خانم ۲۷ ساله به یک چاه که با مصدومیت شدید وی همراه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار